søndag den 24. juli 2011

Min aften i gode hænder

Det var en hyggelig aften der var et par der legede med en vacumbed, Herren havde spurgt om jeg gerne ville prøve at røre og jeg fik lov til at røre ved ham der lå i den, det var første gang jeg rørte ved en anden mand på den måde efter jeg har mødt Herren, det vil sige jeg rørte ikke ved de intime dele men det var alligevel lidt frækt at kærtegne en anden mand.

Herren havde spurgt hvad jeg ville sige hvis en af vores kvindelige venner fik lov til at være med i vores leg, vi havde snakket om det før det med at have en anden kvinde med men jeg viste ikke rigtig hvordan jeg ville tage det at blive domineret af to så derfor var det aldrig blevet til noget, måske fordi jeg er lidt af en bangebuks og ikke helt kunne forstille mig hvordan det ville være, om jeg overhoved kunne nyde det en anden kvinde gjorde ved mig.

Inde i stuen stod jeg med hænderne placeret pænt på vores vens skabslåge imens Herren svingede pisken, jeg nød smerten og forsvandt lige så stille ind i en sub af nydelse, på et tidspunkt mente Herren jeg vist havde fået nok mine ben gav efter og Herren holdt godt fast i mig et par fingre fandt vej til min fisse, jeg kom i en sprøjteorgasme der fik gulvet til at sejle en mere fulgte hurtig efter.

Herren hjalp mig over på en stor puf hvor han begyndte at lege med min fisse, hans pik der gled ud og ind var en sand fryd vi var i vores egen lille boble af liderlighed, et par kvinde hænder kom til og strøg over mine bryster mine sanser blev vakt mere til live, hele kroppen var nu en stor erotisk zone, alt forsvandt lejligheden vi befandt os i, puffen jeg lå på, de andre lyde, der eksisterede kun Herren, kvinden og jeg i hele universet, hendes hænder kunne være blide men så sandelig også hårde, neglene der gled over min hud, hendes mund på mine bryster hendes bid som gav en smerte og sendte elektriske stød igennem min krop, hendes duft af kvinde så tæt på, men jeg kunne ikke røre jeg forsvandt i nydelse af erotisk velvære.

Jeg kan ikke huske mere, jeg svæver stadig rundt i resterne af en sub, jeg nyder at se og berøre striberne på ballerne, krasmærkerne på brystet og smerten i brystvorterne efter hendes bid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar