onsdag den 10. august 2011

Tåre

Det var så intenst og så fuld af følelser det var som at se hinanden med sjælen, jeg stod med lukkede øjne imens Herren min stod bag ved mig og berørte min krop med lette strøg ind imellem mærkede jeg hans negle der kradsede mig blidt, det var som om vores sjæle mødtes i en dans, en dans som var så intens at jeg fik tåre i øjnene, Herren førte mig over på sengen hvor vores sjæle stadig var forbundet jeg følte mig ejet langt ind i sjælen, berøringerne sendte en følelse at lykke igennem min krop og tårerne løb nu ned af mine kinder, nydelse, lykke at være to der er forbundet hvad mere kan jeg ønske mig.


2 kommentarer:

  1. Nu har jeg læst dette indlæg nogle gange efterhånden og jeg mnå sige at det bliver bedre og bedre. Det er nok sådan at jeg nærmesst kan mærke hvordan du havde det efterhånden ;-)

    SvarSlet
  2. Smukt og stærkt :)

    SvarSlet