fredag den 15. oktober 2010

En tur i byggemarked

Fredag kørte vi ude i et byggemarked hvor vi skulle finde en fødselsdagsgave til min søn, gaven blev fundet og Herren går så ind i heste afdelingen hvor der er alt hvad en krikke kan begære men da vi ingen heste har ved jeg nok hvad kl. er slået og ganske rigtig der er piske som skal prøves, den ene pisk efter den anden dansede over mine lår, særlig en, svip svip svip lød det når den ramte mit lår det sved og brændte på lårene som efter tur fik en omgang, så fik Herren øje på en underlig ting til at lægge sadler på den skulle jeg sætte mig på og jeg må nok indrømme at den var ganske behagelig, sådan en sadel ting kan åbenbart bruges til andet formål så nu venter jeg bare på at sådan en sadelting en dag bliver installeret i vores legeværelse sammen med de to ny indkøbte piske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar