tirsdag den 8. februar 2011

H og næbdyret (Dragon’s Tongue)

Nærvær, hygge og samhørighed, følelser af glæde og fornyet energi snakke om alt mellem himmel og jord der er så meget som giver os glæden, hos mig blev jeg fyldt op af glade følelser i aftes da H brugte mig til at prøve det nye hjemmelavede næbdyr jeg peb da det første slag ramte mig eller det vil sige tre sekunder efter for chokket over hvor hårdt den ramte kom helt bag på mig så da jeg gav mig blev jeg lige nusset lidt og så faldt slagene igen men nu lige efter hinanden jeg formåede at tage dem lidt ind og arbejde med smerten men helt formåede jeg det ikke for den gør godt nok nas på en kold numse selv om den ikke vedblev med at være kold gjorde den stadig nas som en skærende smerte men H sparede nu heller ikke på sine kræfter, jeg nød at blive brugt jeg nød at H kunne bruge mig, jeg nød at give følelserne frit løb jeg nød at jeg kunne mærke H’s dominans og at jeg kunne give et pib uden at han stoppede af den grund, at han først strøg mig blidt over ballerne når jeg ikke formåede at arbejde med smerten for så at forsætte igen når min vejrtrækning var blevet normal, bagefter kom jeg i H’s arme ikke fordi jeg græd men behovet for ømhed var der hos os begge pludselig holdt H mig og hans fingre fandt min våde fisse jeg kunne ikke mærke at jeg havde lyst men det kunne fissen åbenbart for kort efter kom jeg i en stor sprøjte orgasme så gulvet sejlede.

Bagefter sagde H at jeg havde fået nogle pæne striber jeg var stolt over mine striber og spurgte igen H lidt efter om de mon stadig var der og det var de H så mine striber flere gange den aften

Senere imens stormen rasede uden for lå jeg i min seng og nød de varme følelser der rørte på sig inden i mig, følelser som jeg ikke har mærket længe følelsen af at tilhøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar