fredag den 18. februar 2011

Zone terapi og sex

Jeg ligger på sofaen op af H og nyder den nærhed der er imellem os, H slukker for fjernsynet og beder mig sætte mig hen i den anden ende af sofaen jeg kikker spørgende på ham men får ikke noget svar, jeg gør som H siger og får så besked på at lægge mig ned, H tager min ene fod og går i gang med zone terapi jeg er ikke så meget for fødder heller ikke mine egne, de har en speciel lugt selv om de er nyvasket og så er de grimme, det er nogle underlig plader at rende rundt med, men H syntes at mine størrelse 36 er pæne lige frem smukke så det er da godt at det er en af os der syntes det, H trykker og gnider på min fod og opdager en kugle, hmm siger han og jeg løfter hovedet fra puden og kikker spørgende og lidt skræmt på H, hmm siger H igen og trykker blidt det gør ondt men det underlige er at jeg også bliver liderlig H smiler og finder andre punkter på mine fødder som han gnider på og som også giver mig lyst til sex, verden forsvinder og jeg nyder den nærhed der er imellem os og lysten som jeg kan mærke i min krop, jeg forsvinder ind i en sub tilstand af nydelse.
Kuglen i min fod den forsvandt efter H og jeg havde haft sex og jeg havde fået nogle orgasme det er underligt at det kan mærkes på ens fod om man mangler sex og at min livmoder og æggestokke sidder i min fod.
Det underlige er at jeg ikke er til fødder og det mener jeg stadig selv om jeg godt kan huske dengang hvor H havde gjort mig så sex gal at jeg endte med at måtte gnide min fisse op af H's hæl for at få min orgasme ellers fik jeg ingen og nej jeg er ikke stædig jeg har bare mine egne meninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar