lørdag den 14. maj 2011

En anderledes læderaften

Jeg har altid forsvoret at der er ingen andre end Herren der skal bruge en pisk på mig, men i går aftes blev den beslutning jeg havde lavet om, et par venner var kommet til læderaften og som aften skred frem og piskene var færdige spurgte den ene mandlige S'er og senere en veninde der er Domina om de måtte låne mig til at prøve den nye pisk, Herren svarede ja og jeg fik besked på at stå med hænderne placeret på køkkenbordet, det var en underlig fornemmelse at blive brugt af en anden S'er og Domina, jeg følte mig lidt som en genstand men ikke på en dårlig måde, måske også fordi jeg var fokuseret på at Herren skulle være stolt af mig, smerten var anderledes end når Herren bruger hans piske, derfor døjede jeg med at tage smerten ind og vende den, jeg kunne derfor ikke stå helt stille men jeg tror nu nok at Herren alligevel er stolt over at jeg lod mig bruges til andres nydelse.

3 kommentarer:

  1. Tak, at du slettede min kommentar med fejladressat!!!

    SvarSlet
  2. Jeg mente at det var nødvendigt da den nok ikke skulle ud til offentligheden.

    SvarSlet