tirsdag den 10. maj 2011

Kulde og ydmygelse

.
Der var mørkt uden for klokken havde passeret 23, jeg fik besked på at hoppe ned fra køkkenbordet og blev ført ud i haven af H, midt ude på græsplænen skulle jeg tage min bluse af, H kikkede lidt på mig som jeg stod der med bare bryster, jeg fik nu besked på at tage mine langbukser af og også trusserne, den kølige vind kærtegnede min krop, det første slag ramte med en skarp smerte mit kolde bryst, en smerte der fik mig til at gispe efter vejret, et nyt slag ramte det andet bryst inden jeg fik sundet mig, ballerne blev heller ikke sparet det kølige vejr havde fået ballerne til at blive kolde og fik slagene til at føle som en skarp smerte men en smerte der var til at holde ud, brysterne der nu var godt kolde fik et par slag mere og jeg gav mig hver gang slagene faldt, H lagde armene omkring mig og stak et par finger op i fissen på mig og der gik ikke lang tid før flere sprøjte orgasmer gjorde græsset vådt.

Min fisse dryppede af liderligheden safter imens H førte mig over til havebordet hvor jeg fik besked på at placere mine hænder, et gys af kulde ramte mig men var hurtig forsvundet igen da H's hænder og pik tog min fisse i besiddelse, min krop levede dens eget liv et liv som H bestemmer over

1 kommentar:

  1. Godt refereret. H`s opfindsomhed er stor. Hans piskeslag ramte som de skulle...... Kærligst

    SvarSlet