fredag den 26. februar 2010

Erotisk world

Torsdag aften var Herren og jeg til erotisk messe vi havde fået et par fri billetter af SMil hvor vi er medlem, det var rigtig hyggeligt der blev givet mange knus og kram og stemningen var høj, vi fik kikket på meget blandt andet en gag men blev enige om at den kunne vente til en anden dag, jeg har et lidt hade og elske forhold til tanken, det med at de står og savler det er for mig noget ydmygende, men at se den inde i munden kan sende elektriske stød lige i underlivet, men den savlen uden at kunne holde på mundvandet det ved jeg ikke lige om jeg bryder mig om nå men det er så heldigvis ikke mig der skal bestemme om den skal købes på et tidspunkt, vi gik over til standen hvor SMil holder til, en af vores venner en mandlige S grinede til mig og sagde, at nu hvor det var mig, hvis jeg skulle have en kop kaffe så kostede det 2 slag og med sukker så 3 slag, jeg bruger så ikke sukker, min Herre syntes det var helt i orden og det samme gjorde jeg indtil jeg stod med nederdelen oppe og viste min hofteholder og nylon strømper og bare numse der kom jeg til at tænker på om der mon var en kollega der overværede det, 2 håre slag med spanskrøret og så blev nederdelen trukket pænt ned, Herren viste godt hvad der rørte sig i mig så jeg kom ind i hans arme et kort øjeblik, der stod en gabestok hvor jeg igen blev lidt for kæk og synes den så spændende ud, inden jeg nåde at få tænkt mig om havde Herren placeret mig i den imens Herren bad vores ven om at tage et par billeder, hvor lang tid jeg stod der ved jeg ikke men jeg følt mig ikke spor kæk mere faktisk lidt ydmyget, efter jeg blev sluppet fri var det kække forsvundet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar