onsdag den 25. august 2010

Saften fra en pære

Hvis Herren siger, jeg vil gerne have en kop kaffe. skynder jeg mig og hælder den op hvis han gerne vil have noget af min kage får han så stort et stykke han gerne vil have om det så er hele kagen, vil han gerne have lidt af mit æble eller min banan får han det, MEN vil han have et bid af min saftige pære kommer tøsen op i mig, jeg vil ikke dele, han skubber drillende til mig prøver at tage et bid imens jeg bider af pæren han laver smaske lyde imens hans mund kommer nærmer min pære, jeg siger der er flere pærer så du kan godt få en men det er min pære Herren vil have, min pære der smager så godt, han driller og puffer til mig og i bare ivrighed for at få min egen pære får jeg saften fra pæren galt i halsen, jeg hoster og sprutter imens Herren står grinende og klapper mig på ryggen bagefter da pæren er spist føler jeg mig lidt dum for hvorfor kunne jeg ikke tage en ny pære og give Herren den jeg havde bidt af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar