lørdag den 21. august 2010

Mind game

Herren og jeg stod ude i køkkenet uden tøj på og snakkede, pludselig gik Herren 2 skridt væk og bukkede sig ned og samlede noget op fra gulvet så kom han hen til mig og sagde at han holdt en edderkop i sin knyttede hånd jeg kikkede på Herren hånd og trak mig lidt væk, jeg hader edderkopper, Herren kikkede på sin hånd og så på mig og sagde at det ikke var en stor en men heller ikke en lille, det var en jagtedderkop men ikke så stor, pludselig rækker Herren hånden ud mod mig jeg prøver at komme forbi Herren og hånden med edderkoppen, angsten er nu en realitet men jeg er trængt op i en krog hånden bliver igen rakt frem imod mig, jeg ved nu ikke om jeg skal grine eller græde imens jeg prøver at kommer uden om Herren ved at sno mig, men Herren er lige så hurtig som jeg og afskærer mig vejen, pludselig åbner han hånden og smider edderkoppen så den rammer mit bryst, jeg mærker den rammer og løfter hånden for at fjerne den imens jeg ser på Herren smilende ansigt, lidt efter lidt går det op for mig at der aldrig har været en edderkop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar