lørdag den 31. juli 2010

Turen hjem og et besøg

Lørdag stod vi tidlig op nu var dagen kommet hvor vi skulle forlade København, det havde været en dejlig ferie hvor Herren min og jeg var kommet tættere på hinanden vi havde nydt at bare være os, men nu var dagen kommet hvor forteltet til campingvognen skulle pilles ned og vi skulle til at vende næsen hjemad, helt hjem med det samme skulle vi nu ikke, vi skulle først køre hen til en Herre og hans slavinde som vi havde talt lidt med over msn, jeg glædede mig men var samtidig lidt nervøs for om vi kunne snakke sammen, som vi kom nærmere fløj der flere sommerfugle rundt i min mave så jeg var lettet da vi kom til deres hus, snakken gik godt for det var nogle flinke og rare mennesker der var til stede, de skulle holde BDSM grill fest så de ville gerne have at vi kikkede ind inden vi kørte hjemad, de kendte os ikke så godt men det viser os bare at det er nogle meget gæstfrie mennesker, snakken gik og jeg nød den gode stemningen der var i huset, jeg fik desværre kun snakket lidt med slavinden, der var en anden submessiv kvinde til stede og hende fik jeg snakket lidt mere med, det er lidt underligt for vi ligner hinanden på mange måder, men det føltes dejligt at der var en der forstod hvad jeg snakkede om en der kunne snakke med om de ting jeg snakkede om, Herren og jeg blev der til sent aften og jeg må vist indrømme at jeg til sidst var meget meget træt, jeg prøvede at skjule det for Herren min men til sidst kunne jeg næsten ikke hænge sammen mere, så jeg rørte med en diskret hånd Herren ene lår, Herren min vente sig imod mig og sagde at nu skulle vi vist hjemad, vi fik sagt farvel til alle og Herren og hans slavinde fulgte os ud til bilen hvor Herren min åbnede bildøren og jeg satte mig ind, Herren snakkede lidt mere med værtsparet inden han lukkede min bildør, snart efter kørte vi, der var lang vej hjem, efter at havde kørt et par timer måtte vi stoppe og lægge os til at sove i campingvognen vi var for trætte til at forsætte vi sov en 3 timer og så forsatte vi turen hjem, det havde været en lang rejse så da vi kom hjem søndag morgen fik vi en kop kaffe og lidt at spise fik gjort os færdig og så nød vi at komme i vores egen seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar