fredag den 23. juli 2010

På vej på ferie

Dagen gik med med raske skridt campinggvognen skulle være pakket og klar til Herren kom hjem fra arbejde, der var et par småting Herren selv ville ordne bla. hans piske osv. kl tre ventede jeg med kaffen, vognen var nu ved at være klar til afgang men men som alle de andre gange vi har holdt sommerferie var der noget som kun Herren havde forstand på at lave på hans arbejde, så det blev til overarbejde, tiden kunne lige så godt blive brugt til noget fornuftigt der blev rydtet op og vasket en maskine der lå og ventede på mig og så en tur under bruseren færdig og klar kun Herren manglede, to timer forsinket kom han halsende ind af døren helt rundt på gulvet jeg hælte kaffe op til ham og sagde at der var styr på det hele så han kunne rolig slappe af, jeg spurgte om han helst ville vente til næste dag med at køre til København men han ville afsted i dag så Herren fandt piske og diverse redskaber og hampereb, han tog et bad og så var det afgang hele turen indtil storebæltsbroen var han noget anspændt først der slappede han lidt mere af, vel ankomet til Absalon camping præcis tre min før lukketid var Herren helt afslappet en dejlig kørertur selv om den var nervepirende til sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar