lørdag den 24. juli 2010

Hvad lidt kavalergang kan gøre.

Dagen er gået med at rejse forteltet og handle ind, Herren ville gerne have en trådløst internet så vi kørte ind til fields hvor vi fandt en 3 butik, jeg stod ved siden af Herren imens han snakkede med ham der skulle ekspedere os, imens de to snakkede støttede jeg med den ene arm på disken imens jeg lyttede til deres snak på et tidspunkt ser jeg godt at han kikker på min kavalergang, blusen er noget nedringet præcis som Herren kan lide det, ham der ekspederer os læner sig mere frem for at se på brysterne som runder og fylder blusens udskæring, han siger til os at vi må få det trådløse  internet uden omkostninger for oprettelsen så det kunne Herren da ikke sige nej til, men da han ville give os to mobil telefoner ganske gratis som ellers kostede 1500 for to, vi skulle bare betalte forbrugt på 200 kr om månenden altså ville vi spare 1500 kr, den anden ekspedent kikke noget på ham der ekspederede os, Herren takkede høflig nej tak hvad han gjorde nogle gange, tror ikke ekspedenten hørte så godt da hans øjne forsat hang i min udskæring, på vej ud til bilen sagde Herren fandens også jeg skulle have spurgt hvad en bærbar computer kostede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar