onsdag den 28. juli 2010

En aften i SMil

Vi sad og hyggede os lige til middag hvor vi tog bilen og kørte ind til byen og der blev travet mange km gade op og gade ned, kikket på vinduer, set på tøj, vi tog ind og spiste en pizza inden vi tog ud i det sorte forlag hvor Herren min købte forskelligt som vi stod og manglede bla. 6 spanskrør og en forhadt gag, han ønsker at se mig savle sagde han, han har længe snakket om en gag og nu var tiden kommet, inden vi var tilbage i campingvognen var kl blevet mange og vi skulle snart afsted igen, vi fik badet og jeg fik ordnet mig færdig og så afsted ind til SMil, jeg var spændt på at komme der ind for vi har kun været der en gang før, en af vores venner som bor her i København sad og ventede på os, gensynsglæden var stor hos os begge og der blev snakkket meget, lidt bondage blev det også til inden han måtte forlade os for han skulle på arbejde næste dag, på et tidspunkt var vi næsten alene i SMil, Herren min begyndte at dominere der gik ikke så lang tid efter han var startet inden jeg var på vej ind i en sub, jeg kom over at stå ved korset hvor Herren min begyndte at bruge diverse piske, jeg kan ikke huske meget mere af forløbet end at jeg derefter blev ført ind til en briks hvor Herren brugte mig til vores fælles nydelse, det kunne jeg se bagefter da gulvet og briksen var meget våd, senere hvor vi sad og snakkede sammen opdagede jeg at endnu en af vores venner var tilstede i SMil, han havde været igang med en leg længere nede i lokalet og vi fik snakket lidt inden vi gik ud til bilen og kørte tilbage til campingpladsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar