torsdag den 1. juli 2010

Kold vand

Jeg havde nydt min fridag og glædede mig til Herren skulle komme hjem fra arbejde, solen skinnede fra en skyfri himmel og vi besluttede os for at sætte os ud på terrassen, da vi havde siddet lidt hentede jeg vores vandflasker der var fyldt med dejlig kold vand, vi sad og snakkede og nød det gode vejr imens Herrens hænder stilfærdig pirrede min krop, pludselig blevet der meget koldt Herren havde smidt lidt is koldt vand på mig og før jeg fik tænkt mig om havde jeg rejst mig taget min vandflaske og smidt koldt vand på Herren, han rejste sig hurtig med et lumsk smil og inden jeg så mig om havde Herren grebet fat i min arm og han løftede flasken, jeg mærkede lidt af det kolde vand ramme mine bryster, jeg hader koldt vand, jeg stivnede i hele kroppen, smilet på mine læber frøs fast som is, inden i mig lød der et højt skrig men ikke et ord kom der over mine læber Herren sprøjtede igen koldt vand på mig men nu på min nederdel som hurtig  blev gennemblødt,  der kom der liv i mig og igen uden at tænke mig om prøvede jeg på at komme fri fra Herren greb, han sprøjtede nu koldt vand på mine bryster og mit underliv jeg hylede desperat ikke mere ikke mere imens jeg kæmpede for at komme væk fra det kolde vand, jeg var nu helt gennemblødt og opgav til sidst kampen, jeg stod helt stille imens jeg rystede af kulde og ydmyghed, desperat kikkede jeg på ham og hviskede ikke mere gråden sad nu i min stemme, Herren satte flasken fra sig og tog mig ind i hans favn vi stod helt tæt sammen og jeg rystede af kulde, chok og ydmygelse, Herren rolig og fast, han førte mig ind på vores gæsteværelse hvor han tog tøjet af mig og berørte mig ganske let hvorefter han fandt en pisk og begyndte at slå på min kolde bryster jeg nød varmen og en følelse af lyst fyldte nu hver en fiber i mig, Herren førte mig nu over til sengen og berøre mit underliv ganske let, en orgasme gennemrystede hurtig min krop, varmen og lysten efter Herren var stor og pludselig stødte han hårdt op i mig han forsatte med lange håre stød hvor jeg til sidst gav slip, der blev sort for mine øjne da en kraftig orgasme rullede igennem min krop han blev ved med at støde hårdt op i mig og jeg kom mange gange og til sidst mærkede jeg at Herren var ved at komme og jeg nød den følelse af hårdhed og smerte fra neglene der borede sig ind i min hud.
Og ja jeg hader stadig kold vand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar