fredag den 30. juli 2010

Det Spirituelle

Vi havde været på nettet i aftes for at søge på spirituelle bøger, i vores søgen faldt vi over en boghandel der hedder det ukendtes boghandel der var flere bøger som vi syntes lød interssante og som vi begge var intersseret i at købe, imorges gjorde vi os klar og kørte ind til byen og sikke en boghandel der var bøger om alt, tantra, healing, clairvoyance, reiki, shamanisme og meget mere så det er et slaraffenland for dem der er til det spirituelle, vi havde lyst til at købe mange af bøgerne men måtte lade fornuften råde i forhold til hvor vi er lige nu inden for det spirituelle, men 5 bøger og en cd og en dvd blev det til og Herrens pengepung blev lidt lettere eller skal jeg sige meget lettere, et røgelse kar som jeg kalder blev også købt, jeg havde engang et men den kat jeg havde dengang fik det væltet så det gik i stykker og jeg savnede et til når jeg mediterer.
Senere tog vi ind til slotsholmen hvor vi under Christiansborg gik rundt og så på de mange ruiner fra dengang absalon var konge, jeg følte og så en masse men jeg formåede ikke at lukke af for Herren i dag, så jeg så også brudstykker af det herren så og det gjorde at det hele blev blandet sammen så det endte med jeg simpelhen lukkede af for det spirituelle nede i ruinerne, jeg må nok indrømme at jeg var ked af det da vi kom tilbage til camingvongen, for hvad var det Herren havde set og hvad var det jeg havde set, men vi fandt hurtig ud af det ved at gennemgå det vi havde oplevet der nede, jeg må nok indrømme at det er lidt træls at kunne føle og se hvad Herren oplever af det spirituelle engang imellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar