torsdag den 29. juli 2010

En tur i slaraffenland

Tirsdag snakede vi med nogle fra SMil og de fortalte hvad for nogle forretninger der solgte lædervarer, jeg har en fetich for læder, der er ikke noget der dufter så godt som læder, læder der er behandlet på den rigtige måde er også dejligt at røre ved, duften af og at røre ved læder nyder jeg meget, Onsdag tog vi ind til byen med det formål at finde en lædernederdel og en BH til mig, det blev til nogle forretninger hvor jeg fik set og prøvet en masse lædertøj til sidst kom vi til skindcentret hvor der var læder masser af lædertøj, der duftede af læder så jeg blev helt salig, jeg skulle bare røre ved alt, det var som at komme i slaraffenland der var alt hvad hjertet kunne begære og Herren’s pengepungen kunne begrænse, der var særlig en nederdel som jeg og Herren faldt for men for at være sikker prøvede jeg også dem som måske ville være noget for mig , enden på det blev at vi købte den første, en flot sort nederdel som sad lidt stramt på hofterne og videde sig ud nedad, den var ikke så kort som vi havde snakket om men den er meget flot med den længde den har, den går mig til lige over knæene, læder BH er ikke lige sådan at finde når man som jeg bruger en D skål så vi fandt en flot beisefarvet top i læder der er lidt udringet men skjuler og fremhæver på en gang, det gode ved den er også at Herren altid kan komme til for den skal knappes forand, jeg glæder mig til at have sættet på når vi tager i SMil fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar