tirsdag den 19. april 2011

Av av ikke en god smerte

Mit bryst er lidt hævet og vorten gør ondt, farven den er rød sådan set en flot farve men det der har givet farven er ikke så godt.

For fire uger siden fjernede H mine piercinger, den ene var begyndt at forskubbe sig så vorten var øm og hævet, jeg havde ellers plejet og passet piercingerne efter alle kunstens regler det år jeg har haft dem, men ud kom de.

Jeg havde ikke mærket så meget til at der skulle være noget galt nu piercingerne var fjernet, det ene bryst var godt nok lidt ømt og væskede lidt, men jeg slog det hen også over for H, i søndags gjorde det mere en ondt, brystet var lidt hævet og der var en øm kugle inde under vorten og når jeg trykkede på den kom der meget gult grønt snask ud, H sagde at NU ringede jeg til lægen, jeg er nu ikke meget for det, men kunne godt se det fornuftige i det, for lidt feber havde jeg vist også fået.

Lige nu er jeg på en skrap Dicillin kur, for som lægen sagde, det kan ende med at jeg skal opereres hvis vi ikke fik bugt med betændelsen i brystet, for det kan ødelægge så meget inde i et bryst og det vil vi jo helst undgå.

Jeg har nu lært en ting af alt det her, piercinger er flotte, men på mig kommer de aldrig mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar