mandag den 4. april 2011

En grænse opstår en grænse skal fjernes hver sommer.

Solen skinner uden for og lysten til at lege i solen melder sin ankomst som den gør hver år ved denne tid, hver år går foråret lige ned i min fisse og jeg længes efter at H bruger mig til hans lyst på stranden eller i skoven, ikke at jeg længes efter det uden grænser for der er mange grænser som der er hvert år når sæsonen for udendørs leg skal til at tage sin spæde begyndelse, jeg længes men frygter det også, jeg er genert når de første mennesker ser på når H leger med mig på stranden den strand hvor de bare står og venter hver år på at se andre lege med det seksuelle, vi er ikke til udlån så de får ikke lov til at deltage i det H gør ved mig, men de står nogle gange 8 mennesker kun få skridt fra mig og jeg kan se dem hvis jeg åbner øjnene, se dem stå der med deres stive pikke og lege med sig selv, de nyder det og H nyder at bringe mig der ud hvor jeg også nyder det fordi jeg ved at H passer på mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar