fredag den 8. april 2011

Forberedelse

At forberede mig mentalt til at der skal ske noget særligt om aften er noget jeg nyder meget derfor er H også flink til at sige det i god tid, i starten kræser mine tanker om hvad mon H har i tankerne, billeder dukker op om alt muligt, jeg nyder den spænding af glæde og nervøsitet, det giver mig en dejlig følelse af underdanighed og der går ikke så lang tid så tænker jeg ikke mere, jeg føler og lader billederne og H fører mig.

Jeg hviler i mig selv, nyder at gøre mig klar, fjerner hårene hvis der skulle være nogle nyder at vide at jeg er velplejet og dufter godt, jeg finder det tøj frem som H nyder at se mig i, lige så stille åbner jeg mig op jeg er sårbar, underdanig alt vil nu gå lige ind jeg venter på H.

2 kommentarer:

  1. Først nu er jeg kommet med som fast læser på din blog. Sorry, burde være sket meget før. Dine fortællinger er som at finde en skat..…. Kærligst

    SvarSlet
  2. Tak for den pæne kommentar....knus

    SvarSlet