mandag den 6. juni 2011

Den dejligste gave.

På mit skød ligger den dejligste gave som Herren min har givet sin tilladelse til at jeg købte, det er den sødeste lille kat som for mig er meget dyrebar, der ligger så meget i den for da jeg ved at Herren aldrig kunne drømme om at købe en kat hvis det ikke var for mig føler jeg en taknemmelighed og glæde som ingen ende vil tage.

Hun er så kær og dejlig at selv Herren syntes om hende, hun er blød og spinder veltilfreds når vi nusser hende, end imellem kan hun vise lidt klør men det er sjælden og hun stopper gerne når hun får besked på det, hun nyder at sidde ved computeren når vi arbejder og hun snakker meget når hun vil noget og vi er begyndt at forstå de forskellige nuancer i hendes sprog når hun vil noget.

Dengang jeg mødte Herren for ca. 5 år siden viste jeg godt at jeg kom til at leve mit liv uden kat, det var svært at acceptere det, med da Herren er den der bestemmer hos os måtte jeg leve med at sådan var det, jeg har ikke snakket meget om at få kat i de 5 år for jeg viste jo godt at det ikke nyttede noget men Herren kunne se mit savn når jeg så en kat der krydsede vores vej så derfor var det en stor overraskelse at Herren ville gå med til at en kat kom ind i vores hus, at Herren så også er kommet til at holde af hende er bare lykken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar