onsdag den 8. juni 2011

Spyt

Jeg sad på gulvet og kikkede op på Herren da han sagde at jeg skulle åbne min mund, Herren bøjede sig ned over mig og jeg lukkede min mund da jeg opdagede hvad der skulle til og ske, åben din mund sagde han og jeg åbnede munden igen men kikkede ned, Herren sagde se på mig og lidt efter spyttede han så hans spyt landede inden i min mund, jeg var ved at kløjes i det, min hals føltes som om den snørrede sig sammen og jeg skyndte mig at tørre Herrens spyt væk som nu løb ud af min mund, det er ikke fordi at det smagte grimt at jeg var ved at kløjes i det men det er åbenbart en stor grænse for mig, han har aldrig spyttet mig i ansigtet eller i min mund før så derfor kom det helt bag på mig da jeg skulle tage imod hans spyt.

Senere på aften troede jeg at han ville spytte mig i ansigtet, jeg kunne se den klare væske og jeg havde jo det fra om eftermiddagen i frisk erindring, så forskellige følelser rørte sig inden i mig, se på mig sagde Herren, jeg stod stille og så op på ham og ventede bare på at hans spyt ramte mit ansigt, men Herren spyttede ikke og efter lidt tid sank han det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar