mandag den 27. juni 2011

weekend på SISC

Dagen havde føltes lang men endelig havde jeg fri fra arbejde, jeg skyndte mig hjem til Herren min som havde fået fri en time før mig, han var i fuld gang med at gøre campingvognen klar til afgang og der var kaffe på kanden det er nu dejligt med en Herre der tænker på sin slavinde.

Herren og jeg havde set frem til en hel weekend på SISC sammen med en masse andre inden for miljøet, jeg var noget genert den første aften men om lørdagen begyndte min generthed at forsvinde, selve gården var ikke fremmed for mig vi havde været der en gang før men jeg bliver let genert over for nye mennesker som jeg ikke kender.

Herren og jeg nød stemning af Dominans og underdanighed og lyttede man efter kunne man høre en pisk, klynk eller skrig af liderlighed og jeg så for første gang et par der dyrkede sex det var så dejligt og livsbekræftende at se på, det er som om at når man går igennem porten træder man ind i en anden verden en verden hvor man smider de Hæmninger væk som ellers er en del af ens hverdag, på SISC kan man være fri til at leve uden at skulle tænke på hvad der er passende og om andre bliver stødt, har man lyst til at gå nøgen rundt hele tiden eller dyrke sex lige her og nu hvor lysten melder sig selv om der er andre tilstede, vil man se den underdanige på knæ lige her og nu så er der ingen der ser skævt til det det er da livsbekræftende det er at leve som dem vi er.  

Fredag blev der leget med Bondage og vores Reb blev også fundet frem den nydelse i at blive fikseret kan ikke beskrives jeg og kom i sub.

Lørdagen fik jeg pisken at mærke jeg mød smerten så meget at jeg på et tidspunkt blev painslut jeg kunne ikke få nok, på et tidspunkt stoppede Herren, jeg var grædefærdig og spurte pænt om jeg ikke måtte få mere? Herren gik med glæde i gang igen og stoppede først da mine ben begyndte at give efter under mig men der løb blodet også med af mine baller og jeg kom i et brag af en orgasme da herren stak et par fingre op i fissen på mig.

Der var så meget at se og opleve og der blev snakket om så mange ting så da vi kom hjem i går føles det mærkeligt stille og jeg vil ikke sige at jeg er landet endnu der går nok et par dage før det sker, Herren og jeg har snakket lidt om vi skulle tage og holde sommerferie på SISC hvis der er plads vi har snakkket om det før men der er der kommet andre ting i vejen så måske bliver det på gården at vores sommerferie skal holdes ellers må vi se til næste år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar