lørdag den 18. juni 2011

Et hus med mange døre.

Jeg er som et hus med mange døre, nogle lader sig åbne, andre er helt åbne mens andre binder så meget at jeg ikke magter at åbne dem, de døre der binder er dem jeg helst vil åbne men hver gang jeg får bare en skubbet lidt op smækker den igen lige så stille og jeg har ikke kræfterne til at forhindre det, de andre døre som let lader sig åbne ønsker jeg at lade være lukket, men måske er det mig der se forkert på det, måske burde jeg åbne de døre og lade de andre være lukket, måske vil det give mig fred for at tænke så meget på hvad de blokerede døre gemmer.

2 kommentarer:

  1. Smiler... Måske du skulle prøve at lade alle de døre der er lette at åbne, stå åbne og give nøgle til de lukkede døre til en der har kraften til at åbne dem forsigtigt og kigge ind ... Smiler frækt

    SvarSlet
  2. Nøglen er nu givet videre, jeg kan mærke forandringen, nye følelser inden i mig selv og som dagene går får jeg det bedre, jeg føler mig lettet jeg føler mig fri, selv min ældste datter og svigersøn kan mærke den positive forandring der er sket med os.

    SvarSlet