lørdag den 10. marts 2012

Håbet lever endnu

Tak til en god veninde fordi du vil lytte til mig det betød så meget for mig at du var der og at du forstod mig da jeg begyndte at fortælle min historie, jeg vil ikke sige at arene er blevet mindre dybe men den samtale vi havde har gjort at jeg kan se hvorfor sårene stadig bløder og hvad der er årsag til at de ar jeg har stadig springer op og bliver til blødene sår.

Oprydningen er i gang og forhåbentlig kan sårene nu få lov til at blive til ar som vil blegne med tiden men jeg ved også og det samme gør Herren at det kræver mange dybe snakke hvor jeg får lov at komme ud med den smerte som jeg føler i min sjæl.

Vi har meget at skulle have snakket om Herren og jeg, der er nogle ting der skal snakkes om ellers har vores forhold ikke en chance for at oveleve, om vi kan rede vor forholdet og få kærligheden til at blomstre som dengang vi lærte hinanden at kende det må tiden vise.

Jeg elsker stadig min Herre/kæreste og med en fældes indsats ved jeg at for mit vedkommende vil min kærlighed til ham hurtig blomster i fuld flor jeg må så bare håbe at han har det på samme måde som jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar