torsdag den 1. marts 2012

Tanker og oprydning

Der har længe været stille på min blog men jeg har ikke lige haft lyst til at dele de oplevelser som jeg har oplevet, ikke fordi de alle har været dårlige men fordi jeg ikke har kunne sætte ord på dem og så syntes jeg hellere at jeg vil lade være med at skrive.

I øjeblikket har vi vores at slås med de få dårlige oplevelser fylder meget i mig, jeg vil så gerne smide dem i en skraldespand og så lade dem være væk for altid men det er ikke så lige til særlig ikke når jeg er mig, ikke at jeg værner om de dårlige ting men skuffelsen og tilliden forsvandt en smule til Herren, så lige nu står den på oprydning i de reoler som min hjerne består af noget skal smides væk ellers er der ikke plads til de gode ting som gerne skulle fylde mest.

Jeg savner tit en virkelig god submissiv veninde at snakke med ikke det at vi ikke har venner inden for miljøet men jeg savner en der er submissiv og hvor hendes Herre er dominant og at de lever et 24/7 eller livsstilen lige som os, jeg vil ønske at engang med tiden at vi vil møde et par som ligner os og som vi kan snakke med og lære af og gerne at det kan udvikle sig til et godt venskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar