onsdag den 14. marts 2012

mammografi

Herren kom tidlig hjem fra arbejde da jeg skulle en tur til Herning og have lavet en mammografi jeg kunne godt have kørt selv men Herren havde besluttet at han tog med mig han kender alt til min stedssans der hvor jeg ikke er kendt.

Det var første gang jeg skulle til mammografi så jeg var spændt på hvordan det ville forgå, damerne var rigtig søde og snakkede og fortalte så det hele foregik som en leg hvis man bare ser bort fra at jeg gik forkert,

Jeg havde fået at vide af damen da jeg kom at jeg skulle gå ind af dør nr 6 og Herren sagde og samtidig pegede han på hvor det var henne der var så bare en glasdør ved siden af dør nr 6 og der gik jeg ind uden at se på hvad der stod på døren Herren kom smilende efter mig  og viste mig at det var døren ved siden af glasdøren lidt flov var jeg for på den dør stod der 6.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar